Smarty Family Corporation (заснована в 1994 году, як «Європродукт») є лідером ринку дитячих товарів та найбільшою в Україні компанією сімейного типу.
Бизнес компанії включає найбільшу в країні мережу дитячих магазинів («Антошка»), національну дистрибуцію, яка ексклюзивно представляє бренди світових лідерів ринку дитячих товарів. Дистрибуції RedHead належить 70% національного ринку дитячого харчування, та компанія прагне до лідерської позиції у категоріях дитячого харчування та харчування для усыэъ родини, іграшок, дитячої гігієни, та аксесуарів.
Основні переваги департаменту дистрибуції:
- Наявність великого обсягу інформації щодо ринку та споживачів категорії дитячого харчування.
- Корпоративний досвід в побудові своєї роздрібної мережі («Антошка») та можливість використовувати її для спільних маркетингових програм з партнерами в дистрибуції.
- Впровадження асортиментної матриці й послуги категорійного менеджменту. Можливість повністю взяти на себе створення та забезпечення дитячих відділів в супермаркетах.