1. Онлайн доступ до стандартів викладок у кожного мерчендайзера в рамках програми.
2. По кожній торговій точці закріплений фото-звіт з найменуванням точки, бренду, дати, а також відповідального співробітника.
3. Доступна асортиментна матриця торгової точки – прописаний асортимент кожного бренду.
4. Постановка завдань мерчендайзерам відбувається у он-лайн режимі. У програмі відображаються дата постановки завдання, автор завдання, дата виконання.
5. Отримувати інформацію щодо кожного SKU - відповідний термін придатності, причина OOS.
6. Замовник під своїм обліковим записом може он-лайн перевіряти результати роботи, маючи доступ до всієї вищезгаданої інформації.
7. Вивантажувати на портал файл з актуальними залишками.
8. У замовника є можливість подавати інформацію про акції . Ця інформація заливається на портал , і відображається у вашого співробітника в програмі під час візиту.
Для завантаження акцій у програму необхідно подати таку інформацію:
- Торгівельна мережа
- Торгова Марка
- Період акції
- Скидка , або інша умова
- SKU що беруть участь в акції (найменування, штрихкод, артикул)
- Додаткова інформація (газета , цінник , додаткове місце)
9. Замовник має можливість подавати всю необхідну інформацію про асортимент, включаючи фото SKU.
Ця інформація дозволяє мерчандайзерам більш ефективно та швидко виконувати роботу у торговій точці.